poniedziałek, 23 grudnia 2019

Zawieszka na choinkę.

Wykorzystałam tekturki shaker boxa od Essy-Floresy nieco inaczej niż zwykle i został mi kształt bazy. I tak choinka została zawieszką na choinkę. W ruch poszły tusze Distress, które najpierw zazieleniły choinkę, a potem przyciemniły całość, zwłaszcza kontury. Przez maskę z gwiazdkami od Nellies nałożyłam masy strukturalne i glossy accent (na zdjęciach ciężko to uchwycić pod warstwą dekoracji). A potem na podkładzie z gazy i sizalu układałam, co mi serce podpowiedziało. A na koniec pochlapałam czarnym i srebrnym splashem i trochę "ośnieżyłam" gesso.





Zawieszkę zgłaszam do wyzwań:

- na blogu egoCraft "Świąteczny czas"



- na blogu DIY-zrób to sam "Choinka"



- na blogu Świry rękodzieła "Konkurs grudniowy"




Zawieszka była jednym z elementów wymianki świątecznej  na blogu Świry rękodzieła. Były 3 obowiązkowe punkty - oprócz zawieszki kartka świąteczna i coś słodkiego (u mnie czekolada w świątecznym czekoladowniku). Dodałam do tego trochę scrapków i papierów.



Moją parą była Ela17 z bloga Moje pasje. A to jej kartka, zawieszka i słodkości.


 I przydasie. Dziękuję Elu :)

Blog Świry rękodzieła to ostatnio wyjątkowe dla mnie miejsce :) W świątecznej rozdawajce wygrałam chustę i zawieszkę od Marty Evi Passjonatki :) Zawieszka jest super, ale w chuście jestem zakochana 😍 Jest fantastyczna! Mięciutka, leciutka, w cudnych kolorach :) Moja najstarsza modelka też ją pokochała ;)



Dziękuję za wszystkie odwiedziny i pozostawiony ślad :)


20 komentarzy:

  1. cudowna wymianka :) a jaka choineczka piękna! Ogromnie się cieszę, że chusta sprawiła tyle radości i jak cudownie prezentuje się na tak pięknej modelce, którą również ściskam mocno! życzę również zdrowych, pogodnych, rodzinnych i spokojnych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, ogromnie się cieszę, że wzięłam udział w obu Waszych zabawach! Moja modelka jest super 😊 Ściskam serdecznie!

      Usuń
  2. Świetna zawieszka, podobnie jak wszystkie wymiankowe "fanty" :) Chusta rzeczywiście wyjątkowa i w pięknej kolorystyce.
    Dziękujemy za życzenia i wzajemnie - wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu :) Mam tylko nadzieję, że Ela jest z niej tak zadowolona, jak ja, bo z ogromną przyjemnością ją wykonywałam :) A chusta jest mega 😍 Buziaki!

      Usuń
  3. Jak śnieżnie i bajkowo :) Piękne paczki na wymiankę!
    Wszystkiego dobrego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To była udana wymianka :)
      Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wspaniałego Nowego Roku!

      Usuń
  4. Bardzo ładna zawieszka.Dziękuję za udział w wyzwaniu choinkowym DIY.DT Papierowa Margaretka

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zawieszka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft i życzę powodzenia :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, świąteczna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinkowa zawieszka jest prześliczna :) Wspaniała świąteczna wymianka, obie przygotowałyście śliczne karteczki i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Monia 😘 Jestem niesamowicie zadowolona z tej zawieszki :) I faktycznie wymianka się udała :)
      Buziaki!

      Usuń
  8. Ta zawieszka to prawdziwe cudeńko! Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zawieszka :)
    Wspaniała wymianka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne maleństwo! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊