sobota, 14 grudnia 2019

Świąteczne zawieszki na prezenty.

Na facebookowej stronie sklepu Essy-Floresy odbyła się świąteczna wymiana zawieszek do prezentów. Każdy przygotowywał ich po 5. Moją parą została Dorota z Dośka Scrapuje.

Już dawno moją uwagę zwróciła forma teleskopowa i wymyśliłam, że moje zawieszki będą właśnie takie. Informację, dla kogo jest prezent, wpisujemy na odwrocie. 



Rozłożenie warst odkrywa magiczny, świąteczny środek :) Marzenie o ciepłym domku zasypanym śniegiem, gdzie radośnie celebruje się święta. A po wręczeniu prezentów zawieszki mogą ozdobić choinkę. 


Wszystkie wymiankowe zawieszki w komplecie.


Moje zawieszki zgłaszam do wyzwań:






Do zawieszek dołączyłam też trochę słodkości, wonności i papierowości ;)


Dorota do swoich bomb(k)owych zawieszek dołączyła też słodkości w pięknej oprawie i masę przydasi 😍 Dziękuję Ci, Doroto, że  byłaś moją parą :)



 W moich zawieszkach użyłam:
- wykrojniki od dpCraft 
- papiery Vintage Damasks i Vintage elements od Essy-Floresy
- stempel ślimaczek od Agaterii
stempel życzenia świąteczne od Project Prezent
 - tusze Distress
- śnieg w pisaku od Pentartu
- ćwieki z Craft Manii

Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

27 komentarzy:

  1. WOW! Ale super pomysł na zawieszki - taka zawieszkowa wańka-wstańka :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu :) Ten format chodził za mną kilka lat. A wymianka dała mi kopa do działania :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Rewelacyjne zawieszki - i to, że się rozkładają, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu :) Widywałam to rozkładanie na filmikach i zdjęciach, ale jak się samemu zrobi i rozłoży, to dopiero radocha :)
      Buziaki!

      Usuń
  3. Fantastyczne są :))) Takich to jeszcze nie widziałam :))). Uściski Aguś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko :) A to mi się udało Cię zadziwić ;)
      Buziaki!

      Usuń
  4. Kochana, piękne te zawieszki :) I jaka cudowna wymianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś :) Nawet trochę żal było mi się rozstawać z tymi zawieszkami, bo tak mi się podoba efekt końcowy ;) Ale to, co dotarło do mnie jest nie mniej piękne :) Rzeczywiście wymianka się udała na medal :)

      Usuń
  5. cudowne zawieszki, świetna wymianka. Trzymamy kciuki za wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotkałam się z taką formą zawieszek. Twoje wyszły ślicznie. Ta koronka na zewnątrz dodaje im bardzo dużo uroku.
    A te, które otrzymałaś prezentują się także pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu :) Bardzo mi miło, że zawieszki zrobiły na Tobie takie wrażenie :)

      Usuń
  7. Kapitalne są te zawieszki, widzę takie pierwszy raz.
    To bardzo udana wymianka, oba prezenty są śliczne.
    Serdeczności Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo :) Udało mi się zadziwić tyle osób :) A wymianka mnie się bardzo podobała :)
      Ściskam mocno!

      Usuń
  8. cudne zawieszki i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawieszki i prezenty prześliczne. :)
    Pomysł na otwierane w ten sposób zawieszki jest super.
    Widzę też, że wzmianka się udała.
    Miło jest dawać prezenty i fajnie jest też je otrzymywać. :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Wiolu :) Ten format jeszcze nie raz u mnie zagości, bo jest świetny :) Takie prezenty, jak w tej wymiance, dają ogromną radość. To prawda.
      Ściskam mocno!

      Usuń
  10. Piękne prace i bardzo zaskakujące, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna konstrukcja. Ja nie kartkowa, więc wszelkie takie atrakcje cieszą i zachwycają mnie podwójnie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajnie że udało mi się Cię tak zaskoczyć :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊