piątek, 28 lutego 2020

Słodkie maleństwa

Przekazać wiadomość o powiększeniu rodziny można na różne sposoby. Na przykład na słodko. Dubletowo. Bo od tej pory w życiu tatusia rządzić będą słodkie kobietki :)
Ale co byście się nie wyrywali z gratulacjami ;) To nie dla nas ;)



Szablon kawałka tortu wydrukowałam z internetu wieki temu. Docięte papiery potuszowałam i poszarpałam na brzegach. Grafiki i papiery są bardzo dziewczęce, a banerki rozwiewają wszelkie wątpliwości ;)




Kawałki tortu zgłaszam do wyzwań:
- na blogu Essy-Floresy "Słodkiego, miłego życia..."


- na blogu Altair Art "Serca, serduszka"


- na blogu Scrapek "Słodzimy"


Użyte materiały:
- papiery Aurora od Altair Art
- grafiki It's me od Essy-Floresy
- wykrojniki listki (z zestawu z serwetką) od Craft Passion

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

13 komentarzy:

  1. Pomysł doskonały 😃 dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art i pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo mi się podobają te torciki :) Pozdrawiam Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na przekazanie dobrych wiadomości :) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam, Monika DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i wykonanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra 🤩, świetny pomysł na przekazanie tak ważnej informacji 💪, dziękuję za zabawé z AltairArt 😊, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, dziękuję za udział w słodkiej zabawie na blogu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊