sobota, 8 sierpnia 2020

Męska kartka urodzinowa w stylu steampunk

Niedawno pokazywałam Wam kartkę na 18 urodziny Zuzanny KLIK. Dziś chciałam się pochwalić, jak poradziłam sobie z tematem męskim :) Inspiracją do powstawania kartki była praca Doroty Kruszewskiej. Pierwszy raz zmierzyłam się ze stylem steampunkowym. 
Jako baza posłużyły mi niesamowite papiery Craft O'Clock z kolekcji Age of Technology. Te żarówki są obłędne :) Wycięłam różne elementy z tej samej kolekcji, zrobiłam tagi i ułożyłam kompozycję pilnując, żeby żarówki pozostały jak najbardziej widoczne.


W stylu steampunk nie mogło zabraknąć zębatek. Użyłam tekturek Paper Card, które pomalowałam pastą pozłotniczą Renesans (dukatowe złoto) i pastą z efektem rdzy See Art.


Dodałam kilka ćwieków z Craftmanii.



Motto złożyłam sama w mojej drukarence. Kupiłam ją, żeby komponować etykiety na nasz miód, jakby kto pytał ;) Taką wersję zna mój mąż ;)



Osiemnastki to pasta z efektem rdzy nałożona przez szablon od ITD Collection.


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

12 komentarzy:

  1. Świetna kartka. Bardzo ładna kolorystyka, motto ciekawe i fajnie je wydrukowałaś. Czasem się tak zastanawiam czy aby na pewno nasi mężowie nie są świadomi naszych kombinacji, jeśli chodzi o scrapowe sprawki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino :)
      Wolę myśleć, że mężowie nie są świadomi ;) I wyobraź sobie, że drukarenka, wbrew nazwie, to pieczątka, którą sama składasz. Dostajesz bazę pieczątki, dwa zestawy czcionek i układasz napis, którego potrzebujesz. A potem robisz stuk, jak normalną pieczątką :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa kartka! Podoba mi się! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca Agnieszko, jestem pod wrażeniem ilości ciekawie wykonanych detali. Jest męsko i po męsku pięknie. Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam takie kartki na bogato w których wszystko do siebie pasuje. Ja jestem zachwycona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie męskie kartki są najtrudniejsze, Twoja z tagami jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca, Gosiu :) To dopiero druga męska kartka w moim dorobku, więc Twoje słowa tym bardziej mnie cieszą :)

      Usuń
  6. Męskie kartki nie są łatwe. Tobie wyszło rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Na męską kartkę chyba trzeba mieć pomysł. Przy kobiecej nadziubie się kwiatków i koronek i zawsze wyjdzie :)
      Pozdrawiam serdecznie Doroto :)

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊