sobota, 1 sierpnia 2020

Tag - zawieszka z grafiką

W poprzednim wpisie prezentowałam kartkę na 18 urodziny. W nawiązaniu do niej wykonałam również tag, który miał być zawieszką do prezentu urodzinowego. Skorzystałam z gotowego taga i dodatków do wycinania z papierów Craft O'Clock z kolekcji Celebrate moments i I do. 


Delikatne listki z wykrojników APS Craft i Craft Passion dopełniły kompozycji. Kryształek, kokardka ze sznurka i perełki również nawiązują do kartki urodzinowej, którą pokazywałam w poprzednim wpisie.


Również tu umieściłam grafikę autorstwa MarTa Design, wykonaną na podstawie zdjęć solenizantki.


Dziś zaczynam nową przygodę w scrapbookingu - inspirowanie w DT Paper Card. Zapraszam Was do odwiedzania bloga i sklepu Paper Card. Częściowo na pewno znacie ich tekturki i papiery, bo pod sztandary Paper Card przeszła marka Essy-Floresy. Od dziś rozpoczynamy przedstawianie pierwszej ekipy inspiratorek. Na pierwszy ogień poszła moja skromna osoba :) 


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

4 komentarze:

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊