czwartek, 17 września 2020

Tag ślubny - inspiracja na wyzwanie mapkowe Paper Card

Na blogu Paper Card trwa drugie wyzwanie. Tym razem proponujemy zabawę z interpretacją mapkiJa zainspirowana słowami naszej koordynatorki Magdaleny, żeby nie ograniczać się do kartek, stworzyłam wg mapki taga ślubnego.



Nasza mapka prezentuje się następująco.



 Jak widać mapka nie jest dosłownie potraktowana, bo praca nie ma kształtu kwadratu.




 Mój tag jest w klimacie vintage, więc ma postarzone, potuszowane brzegi. Papiery Essy-floresy z kolekcji It's me i Vintage damasks stworzyły wspaniały duet. Arabeskowa tekturka od Paper Card została zembossowana na gorąco. 



Embossing znajdziecie również w kompozycji kwiatowej. Odbiłam na kalce liście róży, a po zembossowaniu na złoto, wycięłam nożyczkami.



Zapraszam Was do odwiedzin na blogu Paper Card, gdzie prezentujemy nasze pomysły na tę mapkę. A potem do udziału w wyzwaniu. Czas na zgłoszenia prac macie do 30 września.

14 komentarzy:

  1. ale uroczy, wszystko pasuje do siebie idealnie :) fajnie te kwiatuszki wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag!!! Embosing na kalce to świetny dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Trochę mnie Twoje prace zmobilizowały, żeby tak zrobić :)

      Usuń
  3. Śliczny tag Agnieszko, przepięknie skomponowany. Podoba mi się też delikatna, pastelowa kolorystyka.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te delikatne przydymione kolory. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko współgra idealnie. Cudny Tag :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny tag :) niesamowicie delikatny :) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca,widać zaangażowanie i talent:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊