środa, 23 września 2020

Chłopięca kartka na chrzest w pudełku - inspiracja dla Paper Card

Ostatnio pracuję nad jednym tematem. Wśród znajomych królują chrzciny. Przyznam, że kartki na tę uroczystość były dla mnie nowym doświadczeniem. Jednak papiery i tekturki od Paper Card bardzo mi ułatwiły pracę :) Dziś kartka w błękitach dla chłopca. 


Papiery z kolekcji It's me essy-floresy stworzyły delikatne tło dla kompozycji złożonej z dwóch tekturek od Paper Card - rozety i klęczącego aniołka. Obie tekturki są warstwowe. Są tak piękne same w sobie, że ograniczyłam się jedynie do wytuszowania aniołka, żeby nadać mu wyrazistości. Kartkę umieściłam w pudełku z okienkiem również ozdobionym papierami It's me.

Kartkę zgłaszam do wyzwania na blogu Miszmasz Papierowy "Nie jedna tekturka"





Listę użytych materiałów znajdziecie na blogu Paper Card TU

Naszło mnie na pożegnanie a'la James Bond :) Agnieszka powróci w poście " Dziewczęca kartka na chrzest" ;)

Dziękuję Wam za serdeczny odbiór moich prac i wszystkie komentarze, jakie zostawiacie pod nimi. To jest wspaniałe, kiedy widzę Wasze reakcje :)

10 komentarzy:

  1. minimalistycznie urokliwa, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tekturki zawsze się sprawdzają a ta z serduszkami bardzo mi się podoba. Karteczka wyszła ślicznie - jest elegancka i pełna uroku. Pudełeczko pasuje idealnie. Uściski Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Ewo, tekturki wzbogacają prace scrapowe.Bardzo mi miło, że Ci się podoba. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Śliczna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna ta pamiątka, elegancka i jednocześnie pełna uroku :) Aniołek jak świetnie wytuszowany!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usłyszeć od Ciebie pochwałę na temat tuszowania-bezcenne 😍

      Usuń
    2. Usłyszeć od Ciebie pochwałę na temat tuszowania-bezcenne 😍

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊