wtorek, 19 stycznia 2021

Book of Shadows-inspiracja dla Paper Card

Nowa kolekcja tekturek Paper Card o tematyce magicznej, którą zaprezentowaliśmy Wam z początkiem roku, zahipnotyzowała moje myśli. Kiedy tylko trafiła w moje ręce, wiedziałam, że musi powstać coś tajemniczego. Wykonałam moją Księgę Cieni, mój Book of Shadows. Pełną sekretnych formuł, przepisów i receptur. Czyli wszystkie terminy koordynatorki, pomysły na prace i szkice postów ;)


Okładkę kalendarza okleiłam chusteczkami higienicznymi, uzyskując ciekawą fakturę. Kiedy wyschło, pomalowałam całość czarnym gesso. Na takiej bazie nakleiłam magiczne tekturki i wszystko jeszcze raz pomalowałam na czarno. Pasty woskowe nakładane palcem i suchym pędzlem podkreśliły wypukłościami okładki i nadały tajemniczości symbolom. Całości dopełnił czarny labradoryt, błyskający przy poruszeniu księgą niebieskim blaskiem.



Napisy z kolekcji Magia możecie obejrzeć w filmie na moim kanale Youtube


Kalendarz wędruje na wyzwanie "Błysk" na blogu ScrapAndMe.


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

17 komentarzy:

  1. świetna! uwielbiam takie magiczne zakładki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaaaa, ale magia! Pięknie wyszło Aguś. I aż oczy przecierałam czy oby na pewno dobrze przeczytałam o wykorzystaniu chusteczek higienicznych. Świetny efekt dały!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wierzyłam kiedyś, że chusteczki higieniczne dają taki efekt przy mediowaniu. Cieszę się, że okładka zrobiła na Tobie takie wrażenie. Buziaczki Justynko :)

      Usuń
  3. Fantastyczna "Księga cieni", lubię takie mroczne klimaty.
    Serdeczności Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda, cuda! Fantastyczna przemiana kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna nieprzeładowana okładka :) Podoba mi się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna okładka kalendarza :)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz taką robiłam i całkiem całkiem wyszło :) Uściski!

      Usuń
  7. Fantastyczna okładka kalendarza. Magiczny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna okładka, świetne kolory i faktury :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Agnieszko! Super wyszła okładka kalendarza, tekstura przyciąga uwagę. Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊