niedziela, 10 stycznia 2021

Sanie królowej śniegu - inspiracja na wyzwanie "Cała na biało" w Paper Card.

Sypnęło trochę śniegiem, a podobno ma napadać jeszcze więcej. Przygotowałam się na taką ewentualność i mam już gotowe sanie, żeby dojeżdżać do pracy. A może jakiś Kmicic na kulig mnie zabierze ;)

Sanie 3D od Paper Card to wspaniała zimowa dekoracja. Pomalowałam je białą farbą kredową. Ośnieżyłam pastą strukturalną i oszroniłam masą kryształową. Kiedy sanie schły, przygotowałam poinsecje z białego foamiranu i z kalki technicznej. Wycięłam też trochę gałązek choinkowych. Przy rytmach "A Whiter Shade Of Pale" Procol Harum ‎powstały sanie całe w bieli.

Na blogu Paper Card zapraszamy na pierwsze w Nowym Roku wyzwanie. Bardzo na czasie. Ma być biało, bielutko, bielusieńko.






Sanie posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #63 Miszmasz Papierowy
Dowolna praca z tekturką


Wyzwanie #107 Crafty Moly
Zima, zima, zima


Kwiat Dolnośląski "Nareszcie zima"




15 komentarzy:

  1. Ale zaszalałaś! Piękne są <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie klimatycznie biało! brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie z Kmicicem Agnieszko:)))
    Piękna praca, pełna zimowego klimatu. Świetnie wyglądają pergaminowe poinsecje.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kulig z "Potopu" to była klasa :)
      Pierwszy raz zrobiłam poinsecje z kalki i żałuję, że dopiero teraz. Przepiękne są.
      Dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz. Buziaki Ewuniu!

      Usuń
  4. Muszę się przyznać, że mniej zwracałam uwagę na sanie, a bardziej na same zdjęcia, które bardzo mi się podobają ;) Są takie zimowo-nastrojowe :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś to chyba tylko u mnie nie padał śnieg, ale czekam na niego z utęsknieniem :)). Sanie są przepiękne, jak z baśni!!! Aż zatęskniłam za kuligiem, chociaż tylko raz w życiu byłam na takim prawdziwym :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas ciągle dosypuje. Momentami aż za bardzo. Ale moje dzieciaki przeszczęśliwe, bo u nas dawno takiej zimy nie było. Sanki codziennie w użytku, a dziadek nawet kulig im zorganizował.
      Za to mnie już wystarczy zimy i czekam na wiosnę :)
      Buziaczki Justynko :)

      Usuń
  6. Śliczne są bardzo klimatyczne :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zimowe! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊