poniedziałek, 1 lutego 2021

B - jak Beżowy

 Dziś debiutuję jako inspiratorka na blogu Tworzę w Jednym Kolorze. Jestem ogromnie podekscytowana, bo blog jest otwarty dla każdej formy rękodzieła, a jedynym ograniczeniem jest kolor. Jeden. W każdym miesiącu inny. 

W tym roku przyjęłyśmy zasadę wyzwań według liter alfabetu. Luty sponsoruje litera B.

B jak Beżowy


Przy okazji tego wyzwania odświeżyłam swoją wiedzę na temat makramy. Oj, była bardzo zakurzona ;) Wykonałam brelok do kluczy. Trochę w klimacie walentynkowym, bo wyplatane sznurki układają się w rząd serduszek. 




Zapraszam Was gorąco do wzięcia udziału w naszym beżowym wyzwaniu. Jedyne ograniczenie - ma być monochromatycznie :)


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

6 komentarzy:

  1. uwielbiam patrzeć na makramę, cudne są te sploty. Świetny pomysł na breloczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Lata całe nie robiłam z makramy nic bardziej skomplikowanego niż bransoletka z węzłów płaskich i początek tego breloczka był wyzwaniem :)

      Usuń
  2. Agnieszka, odświeżana czy nie odświeżana technika wychodzi cudnie. Breloczek mimo że monochromatyczny, bardzo ciekawy strukturalnie. Taki precyzyjny, supełków namotanych że ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anettko :) Motałam te supełki nawet za bardzo i były poprawki ;) Ale zadowolona jestem z efektu :)

      Usuń
  3. b jak beżowy breloczek, super wyszedł :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Bardzo się cieszę, że się podoba :)
      Uściski!

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊