środa, 10 lutego 2021

Wpis do art journala - inspiracja na wyzwanie "Z miłością jej do twarzy" w Paper Card.

Na blogu Paper Card trwa wyzwanie o bardzo wymownym tytule "Z miłością jej do twarzy"Długo zastanawiałam się nad interpretacją tematu wyzwania. I cały czas zgrzytało mi, kiedy myślałam o serduszkach i czerwieni. Moje myśli krążyły wokół kobiety i słów, które powtarzane są po wielokroć od wielu miesięcy - "Siła jest kobietą! Kobieta jest siłą!"

Tak powstał wymowny wpis do art journala. Kartki zabezpieczyłam białym gesso, na którym po wyschnięciu nałożyłam pastę strukturalną przez maskę Agaterii i blendowałam różne tusze alkoholowe Aury. Tekturka murek od Paper Card oddziela symbolicznie dwie części wpisu. Skrzydła ważek wpasowały mi się w symbolikę niemożliwości lotu. Piękne grafiki
Aga Baraniak
AB Studio dopełniły mojej wizji.
Nie dajmy sobie wmówić, że nic nie możemy, niech nikt nie podcina nam skrzydeł, burzmy mury, które nas ograniczają. Uwierzmy, że wszystko jest możliwe, że marzenia są po to, by je realizować.


Mój wpis manifest chciałabym zgłosić do wyzwania na blogu Stonogi "Wyzwanie pozytywnych myśli"





Zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu. Zajrzyjcie na bloga Paper Card, jak temat zinterpretowały pozostałe projektantki.


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad

4 komentarze:

  1. O jaki piękny, kolorowy wpis. Ile elementów! Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kolory! Bardzo dziękujemy za udział w stonogowym wyzwaniu i zapraszamy na kolejne nasze wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊