niedziela, 21 marca 2021

Czekoladownik z różami - inspiracja dla Paper Card

  Witajcie!

Dziś przychodzę z premierową inspiracją z tekturkowymi nowościami wiosennymi od Paper Card. Zapraszam Was do ogrodu różanego. Taką nazwę (Rose Garden) noszą papiery Altair Art, którymi okleiłam czekoladownik od Goat Box i które stworzyły romantyczną bazę dla okrągłej ramki z różami Paper Card. 




Ramkę wzbogaciłam o kwiaty róż, dzięki czemu stała się warstwowa. Dodatkowo podkreśla to czerwona spodnia warstwa kwiatów. Górną zembossowałam różowym pudrem. 




Po jednej stronie ramki ułożyłam kompozycję z wiosennych listków Paper Card i papierowych różyczek. 




Potem przyszedł czas na dodatki: pręciki, kryształki, listki, scrapki i sprężynki. Dodałam też wstążkę gnieciuszka i tekturkowy topper z napisem Dla Ciebie Paper Card. Na koniec metodą suchego pędzla przetarłam wszystko białym gesso i dodałam tu ówdzie żwirku.




Na moim kanale na YouTube znajdziecie prezentację marcowych nowości tekturkowych Paper Card inspirowanych wiosną i lawendą.


Czekoladownik leci na wyzwania:

- na blogu Altair Art "Dowolna praca z papierów Altair Art"


- na blogu Miszmasz Papierowy "Napis"


- na blogu Szuflady "Ptasie trele"


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)










26 komentarzy:

  1. Aguś, piękny, romantyczny, wiosenny czekoladownik :). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w wyzwaniach! Twój czekoladownik jest piękny, jest dla wyjątkowej osoby ......

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy czekoladownik 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny czekoladownik. Dziękuję że bawisz się z nami na blogu Altair Art. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny, witamy w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna praca. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny czekoladownik. Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny czekoladownik! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Papiery wykorzystane w ładny sposób, podoba mi się! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudny! Pięknie się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy" Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊