środa, 3 marca 2021

Hokus-pokus! Czaruję dla Paper Card

  Witajcie!

Dziś proponuję magiczne klimaty i mixmediowe pudełko. Trochę przewrotnie wykorzystałam grafikę kociołka od UHK Gallery. Do tego pudełka będą trafiać scrapki, nad którymi będę robić hokus-pokus i wyczarowywać różne prace. Ramka z kolekcji Bomblove od Paper Card pasowała mi do koncepcji gotującej się mikstury. Dodałam różne tekturki z ostatniej kolekcji Paper Card - Magia. Różnokolorowe woski nadały całości charakteru.






Jak czarowałam nad tym pudełkiem, możecie zobaczyć w filmie na moim kanale na YouTube


Pracę zgłaszam na wyzwania:




W sklepie Craft4You znajdziecie: Renesans 3D Żel Heavy Body Połysk



Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

8 komentarzy:

  1. Widziałam to pudełko na FB, ale jeszcze raz powiem- piękne. I ta kolorystyka taka nietypowa dla Ciebie. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak jest :) Kobieta zmienną jest :) No i muszę przyznać, że z woskami ciągnie mnie w mroczną stronę ;) Buziaczki Aguś :)

      Usuń
  2. Aguś wspaniała praca! Zaskakujesz kochana :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam Twoje pudełeczko, zastanawiałam się, jaką magię skrywa ono w środku - a tam jedna z najfajniejszych magii w świecie scrapowym. Chyba też zrobię sobie taki uroczy schowek na scrapki :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko :) Już samo tworzenie pudełeczka to była magia. Jestem coekawa jak Tobie się uda :) Uściski!

      Usuń
  4. Prawdziwie magiczne pudełko!
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊