środa, 14 kwietnia 2021

Dziewczęce zaproszenia na I Komunię Świętą - inspiracja dla Paper Card

 Witajcie!

Koleżanka poprosiła mnie o wykonanie zaproszeń na komunię córki. Na bazach A6 w odcieniu ecru wydrukowałam tekst. Następnie z pomocą papierów Altair Art z kolekcji Beautiful Moments, wykrojników Craft Passiontekturek hostii mini Paper Card stworzyłam subtelne dziewczęce prace.


Listki lekko wytuszowałam. Kwiatuszki a'la sweethearty zrobiłam sama. 



Mini hostie od Paper Card dopełniające całości zembossowałam pudrem w odcieniu perłowym.


Na kopertach znalazły się wydrukowane banerki z nazwiskami gości. Wykorzystałam również pasujący stempel. 


Zaproszenia zgłaszam do wyzwania na blogu Altair Art "Dowolna praca z papierów Altair Art"


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)



16 komentarzy:

  1. Powodzenia w wyzwaniu! Włożyłaś dużo pracy w te zaproszenia, wyjątkowy efekt końcowy ... super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i eleganckie :) Dziękuje za udział w wyznaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zaproszenia🙂 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo eleganckie :)
    Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, takie delikatne i eleganckie. Lubię takie personalizowane projekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zaproszenia :) Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To moja ulubiona kolekcja i też ją często używam do robienia zaproszeń. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Altair Art. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊