czwartek, 29 kwietnia 2021

Męski tag recyklingowy - inspiracja dla Paper Card

Witajcie!

22 kwietnia obchodziliśmy Dzień Ziemi. Zainspirowałam się tematyką ekologii. Moja praca to przykład recyklingu ma maksa. To zawieszka do prezentu, która powstała na bazie metki doczepionej do jakiegoś ubrania. Na tym samym sznurku w dodatku. 



Do ozdobienia posłużyły mi ścinki papierów i skrawki tekturek Paper Card, które pozostały mi z różnych wcześniejszych prac. 



Pasty z efektem rdzy i patyny pomogły mi w dopasowaniu tekturek do kolorystyki papierów. Papiery są podklejone na kawałkach resztek tekturek, dzięki czemu praca nie jest całkiem płaska. 



Zawieszka ma męski charakter, więc dodany kapsel nie dziwi. Nawet ćwiek, który odpadł z innej pracy, nie trafił do kosza tylko na zawieszkę. 



Jak to jest u Was? Staracie się w  swoich pracach dawać starym rzeczom nowe życie? A może pieczołowicie zbieracie ścinki, żeby wykorzystać je w innych projektach?

Tag leci: 




* na wyzwanie na blogu Scrapek.pl "Mediowo" (użyłam pasty z efektem rdzy, pasty z efektem patyny, tuszu Distress)






Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)


14 komentarzy:

  1. Patrzę- ot niewielka zawieszka. I zaczynam czytać- boooziu, ile pracy w to maleństwo włożyłaś! Tuszowanie, efekt rdzy i patyny... Dla mnie to magia ;) I do tego swoisty recykling- metamorfoza metki z ubrania. Gdybyś o tym nie napisała, to w życiu bym na to nie wpadła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udało mi się tak Cię zaskoczyć zwykłą metką ;) Przyznam Ci się, że i dla mnie to tuszowanie i patyna to magia. Ale coraz lepiej mi to wychodzi ;) Buziaki

      Usuń
  2. Prawdziwy recykling! Świetny, ciekawy efekt i super wykorzystanie kapselka.
    Powodzenia w wyzwaniach Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Ewo, że tak uważasz :) Dziękuję pięknie. Uściski!

      Usuń
  3. No i fajnie, że wszystko z resztek :) Lubię oglądać takie prace. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie mi miło czytając Twój komentarz :) Niecierpliwie czekam na Twoje resztkowe prace. Uściski :)

      Usuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Super efekt, zachwycający recykling :) Jestem pod wrażeniem! Bardzo inspirujący wpis :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, że wzbudziłam taki zachwyt :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Świetnie wykorzystana zawieszka z ubrania. Będę pamiętała żeby nigdy takich zawieszek nie wyrzucać. Bardzo męska kartka,pasty z efektem rdzy i patyny? Chyba się wybiorę na zakupy internetowe w poszukiwaniu tych past😊 To jest arcydzieło 👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój tag okazuje się taki inspirujący :) Wykorzystywanie gotowych zawieszek polecam bardzo. Często są wykonane z grubej tektury i dodatkowo mają nit.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Metki bywają bardzo inspirujące, pięknie to udowodniłaś, tworząc świetną, męską zawieszkę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł i jeszcze lepsze wykonanie. Świetny klimat stworzyłaś:)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie uchwycony steampunkowy klimat. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊