poniedziałek, 29 listopada 2021

Kartka body na powitanie maleństwa

Koleżanka witała na świecie wnusię. W jej imieniu przygotowałam z tej okazji kartkę w nietypowym kształcie - body - na powitanie maleństwa. To była prawdziwa frajda tworzyć i dekorować tę sukienusię.


Na bazie body od Rzeczy z papieru nakleiłam przepiękne papiery od ScrapAndMe z kolekcji Pink Blossom.


Dokleiłam falbanki, dodałam kwiatową kompozycję złożoną ze scrapków Lady E Design i Fantasy. Kwiatek jest autorstwa Kamili Szubert, która była moją parą w wymiance w grupie Craftomaniacy na FB. 
Trochę delikatnego tiulu i kokardy ze sznurka i wstążki gnieciuszka dopełniły całości.


Napis Mała księżniczka to jeden z pierwszych wykrojników Craft Passion. Już niedostępny, ale kiedyś dostałam kilka scrapków od Moniki z Craft Passion i idealnie wpasował się do tej kartki. Pięknie się prezentuje podklejony na kosteczki dystansowe na kontrastowej białej bazie.
Dodatkowo sukienusia ma uroczy kołnierzyk, który jest fragmentem serwetki z wykrojnika Fantasy. To moje ostatnie odkrycie. Mały kryształek i cała kartka gotowa.


W środku zostawiłam miejsce na wpisanie kilku zdań od szczęśliwej babci. Wkleiłam tylko uroczą królisię i powtórzyłam motyw kołnierzyka.


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

8 komentarzy:

  1. Śliczny bodziak- a zarazem fajna forma kartki. Zawsze to coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś :) Wzięłam bazę na próbę i bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie praca z nią. Świetny efekt :)
      Uściski!

      Usuń
  2. Wyszło ślicznie i bardzo słodziutko. Serdeczności Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna karteczka w formie bodziaka Aga. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka, słodka i urocza :) Cieszę się, że napis się przydał, no i podziwiam, że tyle czasu go trzymałaś.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊