poniedziałek, 17 października 2022

Gościnna inspiracja dla Miszmasz Papierowy - pudełko na tealighty

 Witajcie!

Przywilejem zwycięzcy wyzwania jest zwykle gościnny występ. Tak się też stało na blogu Miszmasz Papierowy, gdzie moja łódka hdf wygrała wyzwanie "Kolorowe lato".

Dziś zapraszam Was na moją gościnną inspirację dla Miszmasz Papierowy.

 Tekturki to najczęściej goszczący element moich prac. I dlatego z tym większą przyjemnością przygotowałam gościnną inspirację z tekturkami MiszMasz Papierowy. Za wygraną w wyzwaniu wybrałam różne nowości. Między innymi jesienne dynie i liście. I to one stały się cudną ozdobą  pudełka na tealighty od Goatbox. Znakomite tło dla tekturek MiszMasz Papierowy dały jesienne papiery Lexi Design z kolekcji Pumpkin Seed. Tekturki pomalowałam farbkami i markerami, wytuszowałam na krawędziach. Kompozycję wzbogaciły foamiranowe kwiaty od Kamili Szubert.

To na pewno nie ostatnie moje spotkanie z tekturkami Miszmasz Papierowy :)

To klimatyczne pudełko na tealighty zgłaszam na wyzwanie w Zielonych kotach "Kolory jesieni"

 













Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)


2 komentarze:

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊