poniedziałek, 3 października 2022

Jesienny dekor na rozecie

 Witajcie Kochani!


Lato się skończyło i czas zmienić dekoracje w pokoju dzieci. Ale forma rozety, która była moją inspracją latem w wyzwaniu na błogu Tworzę w Jednym Kolorze, tak mi się spodobała, że jesienna scenka również została zbudowana na bazie rozety. 

Skoro jesień to kolekcja Pumpkin Seed marki Lexi Design.

Na rozetę zużyłam cały arkusz nr 8, pocięty w paski szerokości 10 cm i zbigowany co 1,5 cm. Jako tło kompozycji wybrałam cudną akwarelową grafikę Renaty Masłyk z arkusza 05. Tekturki z kolekcji Hello Autumn z warstwowymi kasztanami i żołędziami pomalowane markerami stworzyły kontury kompozycji. Pomiędzy nimi przykleiłam sizal i ułożyłam na nim warstwowo dary jesieni. Grafiki te znajdziecie na arkuszach 06 i 10. Całość poprzetykałam mchem. Dodałam również ramkę z uroczą jesienną dziewczynką z taga na pasku nr 5 i pasujący tekturkowy napis. Ramkę pomalowałam pastą z efektem rdzy i przetarłam pastą do efektu patyny. Wyszło oryginalnie, trochę jakby omszałe. 










Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)


10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa praca w pięknych, jesiennych kolorach! Uściski Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, złota jesień! I jakie przeciwieństwo tego, co króluje za naszymi oknami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście pogoda teraz się poprawiła o można cieszyć się jesienią :) Dziękuję Agusia za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Fajnie wyszła ta jesienne rozeta. Kolory bardzo jesienne a i grafika też jesienna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu :) Ogromnie mi miło, czytając Twój komentarz. Pozdrawiam również serdecznie

      Usuń
  4. Początkowo ujrzałam pół zdjęcia, myślałam, że jakaś muszla, potem czytam tytuł jesienny dekor, i mówię nieee to nie może być muszla, i wtedy przesuwam stronę i moim oczom ukazuje się jesienne cudo w moich ulubionych kolorkach. Wymyśliłaś prześliczną dekorację do dziecięcego pokoju, z taką dekoracją to ma się piękne sny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Weroniko :) No to faktycznie Cię zaskoczyłam moją rozetą udającą muszlę :) Bardzo mi miło, że tak się podoba :) Moje dzieciaki zachwycone, zwłaszcza że szykuję im 2 dodatkowe jesienno - halloweenowe dekoracje. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊