wtorek, 15 listopada 2022

Kartka w pudełku na Baby Shower

 Witajcie!

W maju pokazywałam Wam harmonijkowy album przygotowany na Baby Shower koleżanki z pracy. Dziś mam przyjemność zaprezentować kartkę dla Marty, która podczas tamtego Baby Shower była gościem, a teraz sama oczekuje synka. Powstała urocza, subtelna kartka w pudełku. Wewnątrz kartki umieściłam ramkę wyciętą wykrojnikiem, w którą będzie można włożyć pamiątkowe zdjęcie z przyjęcia. Dodałam też kartę z planowanym imieniem maluszka, na której dziewczyny same wpiszą życzenia. Grafika ciężarnej kobiety to jakby portret przyszłej mamy :)

Kartka jest moją listopadową inspiracją dla Lexi Design. Więcej o pracy i użytych materiałach przeczytacie na blogu Lexi Design.










Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)


4 komentarze:

  1. Przepiękne grafiki, kolorystyka, i wszelkie dodatki, koleżanka będzie wniebowzięta jak ją ujrzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :) Obdarowana była bardzo miło zaskoczona. Kartka stoi na widoku, żeby każdy mógł zobaczyć :)

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊