wtorek, 6 grudnia 2022

Bombka na stojaku 3D

 Witajcie! Dziś inspiracja dla Laserowe Love.

Co roku przygotowuję do pracy jakąś ozdobę. Pracuję w laboratorium, więc ozdoba nie może być zbyt okazała. Tym razem wybrałam jedną z tekturek 3D Laserowe Love - bombkę na stojaku.

Takturka zabezpieczyłam białym gesso i pomalowałam markerami i woskami.

Niewielkie rozmiary to i plus i minus. Niewiele trzeba do ozdobienia. Niewiele też można dodać, pilnując przy tym równowagi całości. Stworzyłam więc dwustronną kompozycję z kwiatami poinsecji, gałązkami ostrokrzewu, jemioły i iglaków wyciętych wykrojnikiem, kilku kulek głogu i wstążki. 

A Wy przyozdabiacie swoje stanowisko pracy na Święta?














Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

4 komentarze:

  1. Ozdoba w tych stonowanych kolorach podoba mi się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aniu :) Bardzo mi miło to czytać. Dziękuję za odwiedziny i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bombka jest fantastyczna:) Pięknie ją ozdobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Madziu :) Miło mi Cię znowu u mnie gościć. Dziękuję za przemiłe słowa 😘

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊