niedziela, 12 kwietnia 2020

Kartka pisanka (2) i życzenia Wielkanocne

Święto Wielkiej Nocy to czas otuchy i nadziei, czas odradzania się wiary w siłę Chrystusa i w siłę człowieka. Życzę, by te Święta Wielkanocne przyniosły i otuchę, i nadzieję, i wiarę, i siłę. 
Smacznego jajka i mokrego dyngusa! Mimo wszystko. Jeszcze będzie lepiej!

Z pozdrowieniami - Agnieszka 🐣


Kartkę zgłaszam do wyzwania na blogu Klubu Twórczych Mam "Wyzwanie cykliczne OPTYMISTYCZNIE" wg palety kolorów.





To moje drugie spotkanie z kartką tunelową w kształcie jajka. Ponownie użyłam papierów Lemon Craft "Spring Wishes". Były elementem mojej wielkiej wygranej Cytrynowych nowości 😍



Papiery zyskały ogromne uznanie nie tylko moje, ale i moich córek. Najmłodsza szczególnie upodobała sobie papiery "Spring Wishes", bo ma teraz fazę na króliczki 🐇 Powycinała mnóstwo dodatków, powyciągała moje przydasie różnej maści i kleiła :) Radosna twórczość, kiedy absolutnie nie żal użyć nawet tych najpiękniejszych elementów ;)



Obrazek makowej panienki namalowała na surowym drewnie Ewa, którą możecie odwiedzić na blogu ogród-cardmaking-pasje.



Pokażę jeszcze obrazek zamysłu mojego synka. Uszate wycięła Basia, listki - maszynka, a mamusia kleiła, gdzie synek wskazał :) Co byście nie myślały, Wojtek umie wycinać. Z tym że on jest teraz na etapie wycinania wszystkiego do cna. Jest lepszy od niszczarki. Więc z tego, co on wyciął ciężko by było kleić ;)


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :) 

20 komentarzy:

  1. Dzieci spędzają kreatywnie czas - ta syna najładniejsza☺
    Wesołego Alleluja☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko :) Czuję się współautorką tego "dzieła" ;)
      Wesołego Alleluja!

      Usuń
  2. Piękna kartka ❤ wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, życzę Ci wszystkiego najlepszego :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie mi miło, że moja makowa panienka wciąż zdobi pokój:) Zdolne masz dzieciaczki Agnieszko, niezwykle kreatywne. To miłe gdy można razem tworzyć takie piękne prace.
    Pozdrawiam wciąż jeszcze świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, średnia córka zawiesiła makową panienkę nad swoim biurkiem i nie wygląda, by chciała zdejmować ;) Tworzenie wspólne z moimi dziećmi jest super! Ta niezmącona radość próbowania nowych rzeczy podnosi mnie na duchu, kiedy mam kryzys twórczy :)
      Ja również Cię pozdrawiam serdecznie wciąż świątecznie :)

      Usuń
  5. Na stole święcone, tuż obok baranek,
    W koszyczku pełno barwnych pisanek
    I jakże znamienne w polskim krajobrazie
    Budzące się do życia wiosenne bazie.
    Zielony barwinek, fiołki i żonkile
    Malują kolorem uroczyste chwile.
    W dom polski wiosna wchodzi na spotkanie,
    Gdy wielkanocne na stole śniadanie.

    Życzenia Radosnych Świąt Wielkanocnych
    życzy Lady Savage

    śliczny papier, też na niego poluję :)A te kwitnące koniczyny na kartce, wow, śliczny papier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz za życzenia :-)
      Papiery z tej kolekcji Lemon Craft są cudne. To prawda. Fajne jest to, że nie ograniczają człowieka do projektów Wielkanocnych, a pozwalają na szaleństwa wiosenne :)

      Usuń
  6. Jaka mama, takie dzieci- kreatywne! Z ogromną przyjemnością zawsze czytam takie wpisy :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam :) Buziaki dla Was <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszka to że tworzysz piękne rzeczy to fakt. Z dzieciakami fajne jest tworzenie :) Dzieci uzdolnione jak Mama.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niepojęte dla mnie jest zrobienie takich cudowności z papieru.:) Podziwiam też Twoje zabawy z dziećmi. Ja jestem odizolowana od wnucząt, oglądam tylko przez media co robią. Pozdrawiam i cierpliwości zyczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, Ludwiko i miłe słowa komentarza :) Trudne czasy nastały, że dla dobra najbliższych powinniśmy ich unikać. Moja mama i teściowie ciężko przechodzą te chwile izolacji. Musimy wytrwać.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. To się naprawdę nazywa radosna twórczość, niczym nie ograniczona :) Piękne prace dzieci!
    Twoja karteczka również piękna, tyle, że prace dzieci tak rzadko można oglądać na blogach więc przykuły mój wzrok :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu KTM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu :) Wywołałaś uśmiech na mojej twarzy swoimi słowami :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Świetny ten papier z koniczyną :) no i prace dzieciaków :) uwielbiam je oglądać :)
    Dla dzieci wyobraźnia nie ma granic :) :) :)
    Pozdrawiam
    Dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊