niedziela, 11 października 2020

Karty MEMORY - inspiracja dla Paper Card

Jesień za oknami, a u mnie prace jeszcze nie w tej tematyce. Tym razem chcę się pochwalić, jaką niespodziankę przygotowałam dla moich synków na Dzień Chłopaka. Są to karty MEMORY.


Wyszło pięknie i całkiem szybko. Wykorzystałam grafiki z kolekcji It's me od Essy-Floresy. Plecki kart to również papier z tej kolekcji. 


Karty zyskały pełną aprobatę chłopców. Młodszy, choć nie rozumie zasad gry, z zainteresowaniem ogląda karty i układa je w kupki.



Listę materiałów znajdziecie na blogu Paper Card.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)


10 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł i fantastyczne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, ale masz cudownego pomocnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomocnik świetny :) Jak tylko wyjmuję maszynkę, mam dwóch chętnych chętnych do kręcenia korbką :)

      Usuń
  3. Fajny pomysł na prostą grę i to samodzielnie wykonaną :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przypuszczałam nawet, że sprawię chłopcom tyle radości :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Super pomysł na fajną zabawę, brawo Agnieszko!
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wymyslilas, teraz mamy mają dla małych dzieci tyle świetnych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu :) Masz rację, teraz jest jakoś łatwiej zrobić coś fajnego z maluchami i dla maluchów. Wystarczy chcieć :)

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊