niedziela, 18 października 2020

Postępy w dzierganiu chusty SISLOVE

Pamiętacie, że rzuciłam się na głęboką wodę i dziergam chustę? Wspólnie z innymi członkiniami Klubu Twórczych Mam wg wzoru udostępnionego bezpłatnie przez ekipę Sishomemade. Idzie mi coraz lepiej i nie zaglądam już co chwilę na youtube ;-) A chusta ma już taką wielkość, że lalka bobas by się nią otuliła ;-) Może zdążę do 15 listopada, żebym ja się nią otuliła. Trzymajcie kciuki :)


Na razie dopiero 24 rządek, sprute dwa rządki, bo pomyliłam ilość słupków w wachlarzu, ale wciąż do przodu.
Tak było po drodze.





Ciąg dalszy nastąpi :)

 

4 komentarze:

  1. piękna będzie! :) u mnie na tapecie kocyk i szalik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje :) A u Ciebie to ja nie wiem, skąd tyle czasu się bierze, że ciągle coś nowego ;) Będę wypatrywać zdjęć tych dziergadeł :)
      Buziaki!

      Usuń
  2. Pięknie się zapowiada. Dzięki za udział w zabawie w KTM. Wytrwałości życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To wspólne dzierganie nauczyło mnie, że schematy dają się zrozumieć :)

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊