czwartek, 29 października 2020

Kartka slider z autkiem - inspiracja dla Paper Card

 Witajcie Kochani!

Dziś chciałabym zaprosić Was na przejażdżkę autem. Usiądźcie wygodnie, zapnijcie pasy i popatrzcie przez okno.

Moja kolejna inspiracja dla Paper Card to kartka interaktywna z ruchomym elementem, tzw. slider. Autko wycięte z grafik z kolekcji It's me Essy-floresy jeździ. Umożliwia to rowek wycięty specjalnym wykrojnikiem. Ta część kartki jest podklejona kostkami 3D, a sam samochodzik jest przyklejony na monetach jednogroszowych, które przesuwają się wzdłuż wycięcia.


Scenka sielankowa. Po niebie leniwie płyną obłoki. Papier z kolekcji It's me wytuszowałam przez maskę z chmurkami. Dodałam też wytuszowane tekturkowe chmurki.

Okolica jest zamieszkana. Mieszkańcy właśnie wracają do swoich domów samochodami. Sporo tu drzew. Wykorzystałam ścinki papierów z kolekcji Vintage damasks Essy-floresy i sama wycięłam te drzewka. W ogóle dużo tu resztek papierów z różnych kolekcji. Mamy tu domki od Mintay i dawnej Galerii Papieru, droga to Mysterious garden od Altair Art, niebo to kawałek It's me Essy-floresy.

Taka kartka z pewnością ucieszy niejednego małego miłośnka aut.


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)


3 komentarze:

  1. Super pomysł z tym autkiem, dzieci bardzo lubią ruchome elementy. Świetna kartka Agnieszko, wspaniale sobie to wymyśliłaś. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, Ewo, że tak Ci się spodobała ta kartka :) Uściski!

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊