niedziela, 1 listopada 2020

Jesienny tag w żółtych płomieniach liści - inspiracja dla Paper Card

"Od gorąca twych płomieni zapłonęły liście drzew (...) Jesień, jesień, jak to tak?" ~ Marek Grechuta.

Jesień to przepiękna pora roku, ale listopad odbiera jej cały urok. Postanowiłam zatrzymać kolory jesieni i powstał tag, który jest moją kolejną inspiracją dla Paper Card. 



Mojego tagusia zgłaszam do wyzwań:

Transparentną bazę od Woodouts pokolorowałam tuszami alkoholowymi Aury w kolorach żółci i zieleni. To było moje pierwsze spotkanie z tuszami alkoholowymi i bardzo mi się spodobały uzyskane efekty. Nieprzewidywalność mieszania wylewanych tuszów dostarczyła niezłych emocji.

Z użyciem masy plastycznej odcisnęłam ramkę, którą najpierw pomalowałam na czarno, a potem przetarłam woskami


Na wysuszonym tagu przykleiłam gazę i sizal i zbudowałam jesienną kompozycję. W ramce zagościły wrzosy. Niżej na tekturkowych i papierowych listkach spoczęły żołędzie. 

Całość uzupełniły mikrokulki, kryształki, kawałek gipiury  i wstążka.


Listę użytych materiałów znajdziecie W POŚCIE

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

21 komentarzy:

  1. Aguś przepiękny jest! Kolorki takie moje więc z ciekawości zaraz zajrzę na listę użytych materiałów :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :) Bardzo mi miło, że spodobał Ci się rezultat zabawy z tuszami :)
      Uściski!

      Usuń
  2. Wow, jaki piękny! Zatrzymałaś Agnieszko kawałek najpiękniejszej jesieni.
    Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie ucieszył Twój komentarz, Ewo, bo uważam Cię za mistrzynię zatrzymywania pięknych chwil w swoich pracach i taki komplement od Ciebie jest niesamowitą nagrodą :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Świetne kolory:) Śliczny tag:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to jest czysta magia, co Ty tu wyczarowałaś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca :) Ja mam podobnie, kiedy patrzę na Twoje poczynania z nitkami i włóczkami :)

      Usuń
  5. Wspaniały tag w pięknych jesiennych barwach. Super projekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To ogromnie miłe przeczytać taki komplement od Ciebie :)

      Usuń
  6. Tag wygląda rewelacyjnie! Dziękuję, że bawisz się z nami w TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne podejście do tematu, dziękuję za udział w zabawie TDZ

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Piękna ta przezroczysta baza - praca wygląda cudownie:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊