niedziela, 15 listopada 2020

Chusta SISLOVE jak MECHlove :) Mam to!

 Udało się :) Mówiłam, że walka z dzierganiem chusty Sislove z wzoru udostępnionego bezpłatnie przez ekipę Sishomemade. będzie do samego końca. Szkoda tylko, że 1400 metrów 3nitkowego motka olive grove (241) od Liloppi.pl okazało się za mało nawet na pierwsze zakończenie. 

Ale mimo tego chusta jest boska. Taka moja bajka z mchu i paproci. Dziękuję ekipie Klubu Twórczych Mam za tę inicjatywę wspólnego dziergania. To była cudna zabawa. Nie przypuszczałam, że jestem w stanie zrozumieć schematy szydełkowe, a tu okazało się, że nie tylko czytam, ale i dziergam. Co prawda jest to poziom niezbyt wysoki, ale ja jestem z siebie bardzo dumna :)

Teraz przy rozmiarze prawie 2 metrów długości i prawie 50 cm szerokości jest dobra dla mnie :)




Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

22 komentarze:

  1. fajne kolorki, gratuluję ukończenia i "walki" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta jest przepiękna :) Podziwiam Twój zapał i umiejętności, dla mnie dzierganie jest nie do ogarnięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ogromnie mi miło. Przed tą chustą myślałam, że dzierganie jest nie dla mnie, a tu patrz :) Może i Ty ogarniesz :)
      Buziaki!

      Usuń
  3. Gratuluję ukończenia. Kolorki cudowne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu :) Jestem bardzo zadowolony z edektu :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Piękna jest Agniesiu i pewnie bardzo ciepluśka:) Brawo Ty!
    Przesyłam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) Masz rację, jest bardzo cieplusia i przyjemnie miękka :) Posyłam uściski!

      Usuń
  5. Jakie śliczne kolory 🙂 zaszalałaś z tą ilością włoczki 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawa Aguś, wielkie brawa!!! Chusta jest piękna i kolorki śliczne wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne odcienie...kolorystyka faktycznie przywodzi na myśl magiczny las pełen leśnych stworzeń mieszkających pod omszałymi pniami leżących drzew :) Cudeńko!
    Dzięki za wspólną zabawę w KTM

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosze nie być takim skromnym. Ja jestem z tej niedziergającej części KTM więc dla mnie coś więcej niż serwertka na stół to abstrakcja. Mnóstwo pracy w to włożyłaś i wyszło pięknie. Dzięki za udział w zabawie. Kolory są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za taki budujący komentarz :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Podziwiam za wytrwałość, wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To moje największe wyzwanie rękodzielnicze dotychczas :)

      Usuń
  10. Prześliczna chusta, ja jeszcze nie próbowałam dziergac chusty, boje sie, że nie podołam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Violu, ja myślałam, że poza półsłupki i bransoletki szydełkowo-koralikowe nie wyjdę, a tu Aga Smutek mnie skusiła i się okazało, że wyszło i schemat zrozumiałam :) Na jutubie wszystko wytłumaczą :)

      Usuń
  11. Jakie kolory obłędne! Mocno leśne, ale ja się w nich zakochałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jest jeszcze fajniej :) Tak się cieszę, że mnie namówiłaś :)

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊