czwartek, 12 listopada 2020

Domek jesieniary - inspiracja na wyzwanie z jesiennymi kolorami w Paper Card

Kocham jesień za jej kolory, kasztany, długie wieczory z książką. Zdecydowanie jestem jesieniarą. Dlatego moja inspiracja do listopadowego wyzwania na blogu Paper Card "Jesienne kolory" to wizualizacja marzeń. 


Domek 3d od Paper Card zabezpieczyłam gesso, a potem z pomocą farb akrylowych i tuszów alkoholowych Aura stworzyłam zacisze jesieniary. W przydomowym ogródku otoczonym płotem, leżą kolorowe liście, które spadły z drzewa. 


Dach pokryłam dachówkami z recyklingu - beermatę pozostałą z domku pocięłam na kawałki i przykleiłam. Na dachu ułożyłam kompozycję z darów natury. Jest beżowo, złoto, brązowo i bordowo. Zieleń odchodzi w zapomnienie. 


Na poddaszu, z kubkiem gorącej herbaty w dłoni, mogłabym patrzeć, jak spadają ostatnie liście...


Serdecznie zapraszam Was do udziału w tym kolorowym wyzwaniu.
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)



6 komentarzy:

  1. Całość kolorystycznie bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, jesiennie i bardzo bajkowo!!!
    Miłego weekendu Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój zakątek Cie się spodobał Ewo :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Ooooo i ja zdecydowanie jestem jesieniarą :). Aguś zakochałam się w Twoim domku, jest tak magiczny, bajkowy, że aż chciałoby się w nim zamieszkać :)). Jak domek leśnej wróżki! Cudo! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Justynko :) Sprawiłaś mi ogromną radość swoim komentarzem. Zawsze znajdzie się tu wygodny fotel dla Ciebie i koszyk z przyborami do szycia skarpeciaków :)
      Uściski!

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊