czwartek, 10 grudnia 2020

Czekoladownik - inspiracja na wyzwanie świąteczne w Paper Card.

Na blogu Paper Card rozpoczyna się grudniowe wyzwanie. Ma być świątecznie, jak Wam w duszy gra. Mnie w duszy zagrały prezenty. Ich przygotowanie to często długa droga. Moja inspiracja to czekoladownik, czyli eleganckie opakowanie na czekoladę. Wewnętrzna kieszonka umożliwia włożenie karty podarunkowej czy gotówki.

Przód ozdobiłam foamiranową poinsecją i wycinanymi gałązkami jemioły. To dla mnie najbardziej charakterystyczne roślinne symbole Bożego Narodzenia. Dodałam dzwoneczek zawieszony na wstążce i kilka błyszczących kaboszonów. Jak są święta, musi być błysk. Po raz kolejny sięgnęłam po papiery ScrapAndMe z zeszłorocznej kolekcji White Christmas.


Środek skrywa słodką zawartość. I kieszonkę na dodatkowy podarek.


Na kieszonce znalazły się tekturkowe gwiazdki od Paper Card, które musnęłam srebrnym woskiem.


Zapraszam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu.


Do 27 grudnia można zglaszać chęć dołączenia do drużyny Paper Card. Wszystkie szczegóły aplikowania na plakacie i w POŚCIE. Może czekamy właśnie na Ciebie :)


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)




16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu :) Zapraszam do zabawy. Zgłaszaj swoje świąteczne stempelkowe kartki :)

      Usuń
  2. Śliczny czekoladownik Agniesiu, bardzo efektownie się prezentuje.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie rzeczy są w ogóle poza moimi możliwościami. Bardzo podobają mi się ubranka na czekolady. A Twoje są cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anettko, bardzo mi miło, że moje czekoladowniki Ci się podobają :)
      Nigdy nie mów nigdy ;) Kto wie, czy nie okażesz się mistrzynią :)
      Uściski!

      Usuń
  4. Piękny ten czekoladownik zarówno na wierzchu jak i w środku. To doskonałe opakowanie na świąteczny prezent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Polubiłam ten sposób wręczania kart podarunkowych :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Prześliczny czekoladownik... bardzo świąteczny i dopieszczony w każdym calu. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się jego delikatność i taka eteryczność :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś czekoladownik jest przeeeepiękny!!! Wykończyłaś go perfekcyjnie. I na zewnątrz zachwyca i w środku :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :) Bardzo mi miło czytać Twoje słowa :)
      Moc uścisków!

      Usuń
  8. Pięny czekoladownik, czekoladka z niego na bank smakuje lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊