czwartek, 31 grudnia 2020

Kartka świąteczna z gwiazdką

Zanim powitam Nowy Rok, chcę pokazać jeszcze jedną kartkę świąteczną. Jestem z niej dumna, bo udało się tu połączyć moje dwie największe pasje - scrapowanie i koralikowanie. Gwiazdkę uszyłam z trzymilimetrowych, japońskich koralików Toho i jest zawieszką na choinkę. Na wieńcu wisi dzięki przezroczystej gumce (takiej, jakie spotkacie w pudełkach przy ekspozycjach zabawek).


Zgłaszam ją do wyzwań:

Kartka ma format A6. Sięgnęłam po raz kolejny po papier White Christmas od ScrapAndMe. Ze złotego papieru lustrzanego wycięłam wykrojnikiem Craft Passion serwetkę, a na niej na kosteczkach dystansowych nakleiłam wieniec z ostrokrzewu. Na koniec zawiesiłam gwiazdę.

Gwiazda przykuwa uwagę, ale kiedy zostanie zdjęta, by ostatecznie ozdobić choinkę, objawia się wieniec w pełnej krasie.

Wieniec też jest przestrzenny, bo trochę tu doklejanych listków i owoców ostrokrzewu. 

Dodałam pasujące kolorystycznie pręciki ryżyki i napis, który podobnie jak wieniec, wycięłam z papierów Coś śnieżnego Magicznej Kartki.


Jeszcze trochę pasty śniegowej i gotowe.


Kartka ta powstała na wymiankę w Scrapkowie "Podaruj uśmiech na Święta". I jak to u mnie nie mogło zabraknąć słodkich i aromatycznych dodatków.


Dziękuję za kolejny rok blogowania. Chcę Wam życzyć, by nowy rok przyniósł normalność. I nie przestawajcie marzyć.

Zapraszam już w Nowym Roku. 
Buziaki :)


17 komentarzy:

  1. Jak ja podziwiam te Twoje koralikowe cuda! Niesamowite, co potrafisz z nich wyczarować. Wszystkiego dobrego w nadchodzącym 2021 roku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana za Twoje wszystkie przemiłe komentarze i za naszą wirtualną znajomość :)

      Usuń
  2. Ależ piękności! Kiedyś próbowałam zrobić ta koralikową gwiazdkę ale niestety nie dałam rady, zraziłam się wtedy, bo to były moje koralikowe początki :)
    szczęśliwego Nowego Roku kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś :) Może będzie okazja spotkać się osobiście, to Ci odczaruję tę gwiazdkę :)

      Usuń
  3. Karteczka przepiękna, z pomysłem, oryginalna! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, i ja Tobie życzę normalności, spokoju i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Szczęścia w 2021 roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna świąteczna praca! Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. CUUUUDOWNA, pomyslowa praca 2w1:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udział w Grudniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna;) Łączy w sobie też moje dwie ukochane pasje i wiem ile czasu potrzeba na wykonanie takiej gwiazdki. Mam ich kilka na swoim koncie. Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ogromnie mnie cieszą te komplementy od Ciebie. Ja Ciebie poznałam przez koralikowanie właśnie :)

      Usuń
  9. Cudna :) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊