niedziela, 26 września 2021

Friendship forever

Przyjaciółka mojej Basi świętowała urodziny. A Basia świętowała, że z tej okazji rozłożymy cały scrapowy majdan i przygotujemy niepowtarzalną kartkę urodzinową :)
Ulubione kolory solenizantki to róż i fiolet, więc wyszło niezwykle dziewczęco i słodko. Basi bardzo przypadła do gustu kolekcja papierów Laserowe Love "Watermelon Summer" i to z niej pochodzą wycinane elementy i 3 tagi. A różowa kratka to tym razem Lemon Craft. Tekturka - Paper Card. Większość pracy Basia stworzyła sama. Ja służyłam pomocą przy klejeniu klejem na gorąco kwiatów i perełek. I pomagałam ułożyć papier do cięcia w trymerze.





Bardzo lubię te nasze wspólne scrapowanie. Fajnie obserwować, jak moja pasja zaraża moje dzieciaki.

Zgłaszam tę kartkę ma wyzwanie w Klubie Twórczych Mam "Zrobione z mamą-wrzesień"


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

14 komentarzy:

  1. Piękna, dziewczęca i niezwykle energetyczna kartka! Brawo🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca. Pozdrowienia dla Basi :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło. Fajnie jest obserwować dzieci jak działają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. To prawda. Lubię patrzeć na moje dzieciaki przy pracach kreatywnych :)

      Usuń
  4. śliczna karteczka :) tak ja też uwielbiam patrzeć jak dzieci tworzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Szkoda że nie zawsze jest na to tyle czasu, ile by się chciało :)

      Usuń
  5. Uzdolniona Mama i Córka to rewelacyjny TEAM. Brawo Dziewczyny! Kartka jest prześliczna i mega energetyczna. Pozdrowienia i uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Jolu za tyle miłych słów :) Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Przyjaciółka na pewno będzie zachwycona karteczką :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊