poniedziałek, 20 września 2021

Kolory jej duszy się kołyszą...karty ATC

Z inicjatywy Agnieszki z bloga Handmade by Aga S., wzięłam udział w akcji z wędrującą książką. Książką nietuzinkową - łączącą słowa poetki, Anny Lisowiec i niezwykłe obrazy niezwykłej malarki, Aleksandry Sikorskiej. Ola jest dzieckiem autystycznym. Obrazy to jej sposób na kontakt ze światem. Mogą się nie podobać, ale nie pozwalają przejść obojętnie. Anna Lisowiec dodała poetycki komentarz do tych obrazów.




Uczestniczki projektu wykonywały prace inspirowane obrazami Oli. Ola tworzy swoje obrazy farbami, a za narzędzia malarskie służą jej własne palce, ale również elementy przyrody- patyczki, szyszki, listki... 

Zainspirował mnie wiersz "Ona jak motyl". Sięgnęłam po tusze alkoholowe, którymi stworzyłam tło. Dawno ich nie używałam. "Motyle" pokolorowałam promarkerami Winston.



Powstał doodlingowy tryptyk kart ATC, który zatytułowałam "Ulotność". Wzór, który wykorzystałam, to starfish leaf autorstwa Cécile Graat.





Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)




12 komentarzy:

  1. Piękna interpretacja 💖 Dziękuję za udział w zabawie i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale interpretacja i świetna inicjatywa 💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko za miły komentarz. Inicjatywa rzeczywiście wspaniała. Cieszę się, że miałam możliwość wziąć e niej udział :)

      Usuń
  3. Wspaniała inspiracja i piękna interpretacja Agnieszko. Bardzo mi się podoba Twój tryptyk:)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za odwiedziny i przesympatyczne słowa :) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  4. Przecudne są te karty, gdybyś zechciała się wymienić to jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mi miło :)
      Z przyjemnością się z Tobą wymienić. Odezwij się do mnie: aga-daj@tlen.pl

      Usuń
  5. Świetna interpretacja i piękne karty:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊