poniedziałek, 6 września 2021

Na nowej drodze życia

Kiedy koleżanka z pracy poprosiła mnie o wykonanie kartki na ślub córki w biało-zielono-złotej kolorystyce, wiedziałam, że idealnym wyborem będzie Craft O'Clock i ich kolekcja Celebrate Moments. Już same papiery są urocze i stanowią przepiękną bazę, która na kartce subtelnie przechodzi w kompozycję kwiatowo-wiankową. Tekturkowy wianek od Scrapek-Anemone jest jak stworzony do tych papierów. Pokryłam go złotym pudrem do embossingu. Na złoto zembossowałam też listki na kalce. Wewnątrz wianka umieściłam grafikę z młodą parą. Dodałam kwiaty z foamiranu, które sama kolorowałam i formowałam oraz odrobinę sizalu. Trochę kropli rosy i gotowe.







Pudełko ozdobiłam tekturkami I-Kropki. Je również zembossowałam. Pod parą młodą, podobnie jak na kartce, znalazł się wianek z kolekcji Craft O'Clock.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC "P jak Pismo"


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

6 komentarzy:

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊