wtorek, 31 sierpnia 2021

Gorące uczucia

 Witajcie!

Na dworze lato w odwrocie. Chłodno. Recepty na chłodne dni są różne i jedną z nich są niewątpliwie gorące uczucia. 

Wykonałam kartkę sztalugową skręcaną w pudełku z okazji 30 rocznicy ślubu. Parę, która ją otrzymała, niewątpliwie łączy gorące uczucie. Kolorystykę, utrzymaną w tonacji zdjęcia z bohaterami uroczystości, stworzyły papiery ScrapAndMe z kolekcji Blossom Blue. Wspaniale prezentują się tu tekturki Paper Card. Zwłaszcza moja ulubiona warstwowa rozetka. 







Kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC "P jak Pismo"


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

9 komentarzy:

  1. Lubię ten format kartki, choć przyznam że w tych niebieskościach to taki nie mój styl. Ale sama kartka niezmiernie mi się podoba i pomysł na nią miałaś świetny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że doceniłaś ją, pomimo niechęci do kolorystyki :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Ja w przeciwieństwie do Ani lubię takie delikatne niebieskości, nadają lekkości całej kompozycji. To śliczna i efektowna kartka. Uściski Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Ujęła mnie ta kwiatowa kompozycja. Cieszę się, że i Ty tak czujesz.
      Pozdrawiam Ewo :)

      Usuń
  3. PIękna, bardzo ciekawa. Dziękuję za wspólną zabawę w Kartkowym ABC

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka! Pięknie wykorzystałaś grafiki na papierach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu :) Praca z tą kolekcją papierów to była czysta przyjemność :)

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊