środa, 18 sierpnia 2021

L’amour toujours - kartka w stylu vintage

 Fajnie jest zrobić coś dla samej radości tworzenia. Kiedy przygotowywałam czekoladownik z papierów Passion Scrap z kolekcji Another Place, zwróciły moją uwagę grafiki Wieży Eiffla i pary zakochanych. Wycięłam je i zbudowałam wokół nich kompozycję kwiatowo - tekturkową inspirując się mapką z grupy PassionScrapPaper&Digital Inspiracje . Użyłam tekturek Paper Card z wiosennej kolekcji.







Kartka jest bardzo uniwersalna. Dodanie napisu zdefiniuje czy będzie wręczona na urodziny, imieniny czy rocznicę ślubu.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

6 komentarzy:

  1. śliczna kartka, super kolorki, ale moja uwagę przykuł również medalion cudny jest :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mnie skompletowałaś Violu :) Medalion to prezent. Miodowy labradoryt ubrany w koraliki Toho.
      Uściski :)

      Usuń
  2. Nie mój styl ale prace poczyniłas spore i myślę, że odbiorca zachwycony :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie za docenienie pracy odbiegającej od Twoich ulubionych kolorów. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊